دوربین مداربسته مخصوص آسانسور / دوربین مداربسته ضد حشره

سه شنبه 18 آبان 1400
11:38
بینام

دوربین مداربسته مخصوص آسانسور



برای اینکه تمام فضای داخل آسانسور با دوربین مدار بسته دیده شود باید به لنز دوربین مداربسته توجه ویژه ای داشت درواقع لنز این نوع دوربین مداربسته باید واید ۲٫۵ تا ۳ میلیمتر باشد.

برای اینکه از سرقت این دوربین مداربسته جلوگیری شود می توان از لنزهای کوچک سوزنی و پنهان استفاده کرد.البته برای اینکه شکایتی از شما نشود باید برچسبی مبنی بر استفاده از دوربین مداربسته در آسانسور، نصب شود.

در کنار آسانسور از کابل های برق با فشار قوی سه فاز استفاده می شود بنابراین امکان نویز روی دوربین مداربسته بیشتر می شود پس هر چه دروبین مدار بسته ما با کیفیت تر باشد بیشتر می توانیم تصاویر با وضوح بالا دریافت کنیم.

به علت حرکت زیاد آسانسور بهترین گزینه استفاده از دوربین مداربسته بی سیم است، چرا که ممکن است به مرور زمان رشته های شیلد پاره شود و سیستم به کل از بین برود.

در صورتی که DVR در طبقات بالا باشد بهترین مکان برای نگهداری گیرنده این نوع دوربین مداربسته اتاق آسانسور و اگر DVR در طبقات پایین باشد “چاله فرار آسانسور” مناسب ترین محل می باشد.

پکیج کامل دوربین مدار بسته قیمت دوربین های مدار بسته خدمات نصب دوربین مدار بسته پشتیبانی هایک ویژن تهران

دوربین مداربسته ضد حشره



حس غریزی برخی جانداران مثل عنکبوت برای شکار حشرات باعث می شود به نواحی پر نور مانند لنز پر نور دوربین مداربسته مادون قرمز جذب شوند. که در نتیجه منجر به تنیدن تار در اطراف دوربین مداربسته می گردد که همین امر هم منجر به دریافت تصاویر گنگ و نامفهوم می شود؛ بنابراین در بعضی مکان ها مثل موزه ها، معادن، باغ ها و ویلا ها، مراکز نظامی و صنعتی باید از نوع دیگری از دوربین ها استفاده کرد.

دوربین مداربسته ضد حشره با فرکانس هایی با طول موج زیاد که ولتراسونیک نامیده می شوند باعث دور ماندن حشرات از دوربین مداربسته می شوند.
این دوربین مداربسته دارای امکانات دیگری نیز مانند:
HD DNR فناوری می باشد که نویز تصاویر را به حد اقل خود می رساند . همچنین دارای تکنولوژی Smart IR برای وضوح تصاویر در تاریکی است. که گاهی برد آن به 50 متر می رسد.

1. حفاظت از اماکن با دوربین مداربسته

2. تکنولوژی مبتنی بر ابر

3. مدیریت فروشگاه ها با سیستم های صوتی IP

سیستم های آلارم در خانه های هوشمند


[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته / مقالات دوربین مداربسته / دوربین هایک ویژن / دوربین تی وی تی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته / مقالات دوربین مداربسته است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]